..

..

Lagi seorang pelawok di Kerdau , Pak Jabit Hantu Kak Limah !

on Wednesday, March 2, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 18 Comments


Ini bukan gambar super impose ..tetapi ini betul2 .  Ini lah muka Man Kadir a.k.a Pak Jabit Hantu Kak Limah ...Beliau juga merupakan Setiausaha Kerja Biro Masyarakat Felda dan orang asli PKR Pusat.  

Artis pun sekarang ini dah sokong Pakatan Haram dan PRK Kerdau -  Merlimau ini  dijadikan pentas terbaik mereka menonjolkan kehandalan mengencingkan rakyat bersama pimpinan tertinggi PAS & PKR di samping terima duit MASYUK......




"Saya sebagai Setiusaha Biro Felda Parti Kencing Rakyat  ingin menyeru kepada
penduduk Felda Jengka ini  agar menolak BN yang zalim dan pilih calon
kita dari parti pejuangkan Islam iaitu  Hasanudin ..."



" Ce citer Pak Jabit ...mengape kome jadi pelakon kepada parti Anugerah Tuhan  ni ?
Tak cukup lagi ke duit  buka warung ni & Abg Mamat kasi duit filem " - Usop

"Jabit , mengape la  kome pi masuk parti yang bertuankan Gay Tua
Cherok Tok Kun tu ...
Ce cite kat kite semua ..berape diorang bayar kamu pi tolong si Hasanudin di Kerdau ...."


18 Responses

  1. Anonymous says:

    ingat dialog dia cerita man laksa.. hendaklah kita menyambut merdeka di hari merdeka, hendaklah kita mengundi di hari mengundi.. rupanya memang gila mikropon betul pak lawak ni

  2. Anonymous says:

    Entahlah, ada pelawak tiba-tiba jadi penyokong parti tongkang nak pecah ni.....janganlah biarkan perasaan dihantui 'sentimen' tapi patut sekali fikiran dan akal digunakan sebaik-baiknya sebelum membuat keputusan yang akan merugikan bangsa sendiri.PAS bukan pejuang bangsa dan Islam walaupun ditempelkan Islam di dalam. Renung-renungkanlah. Gunakalan akal yang diberi Allah itu dengan sebaik-baiknya.

  3. Anonymous says:

    Alamak, Pak Jabit sudah syiok dengan PELIWAT negara ke?? Buat2 le bertaubat cepat2....

  4. Anonymous says:

    salam...

    mulai hari ni juga aku boikot lakunan man kadir ni... senua vcd dan dvd akan dibakul sampahkan....

    sejak bob lokman join pas aku dah tak tengok raja lawak.

    meluat pada HIPOKRIT

  5. Anonymous says:

    Salam sya nk copy gmbar pak jabit tu bule x..?

  6. Anonymous says:

    Ramai lagi artis yang menyokong PAS, kenapa ya? Kawan-kawan saya artis terkenal bukan yg ala-ala, menyokong PAS secara diam-diam, tapi tak berani lagi tonjolkan diri takut kerajaan GAM.. apa nak jadi Artis sekarang ni?

  7. pacat says:

    Seharusnya Kerajaan perlu melaksanakan tranfomasi hiburan islamik supaya artis2 dapat dibendung dari menonjolkan budaya tidak sihat kepada masyarakat. Pada masa itu pastinya artis2 akan membrontak dan menyokong PAS 100% sbb pas akan beri kebebasan... seperti berlaku di kelantan WALIBAND boleh je wat persembahan sedangkan banyak lagi kumpulan nasyid berpengaruh dan bagus di Malaysia ini...

  8. Anonymous says:

    berilah kebebasan kepada mana2 masyarakat Malaysia utk menyokong mana2 parti.. jangan ler jadik dungu..

  9. Anonymous says:

    btol tue..rsenye pak jabit ni xpena kaco mak bpak kau..ntah btol ke x DSAI tue liwat..klu korg da berumur mcm die pastu lk saiful yg tadah..mmg x la...geli jek..fitnah sume tue..tp mhkamah kn krjaan pnye..so mcm2 la bole wt...kt mn2 pun sme...bkn kt m'sia jek..ape2 pon, slmt bjuang pak jabit..aku cube utk x brt sblh, tp shgga hari ini aku mncari pengakhiran kpda kisah Altantuya yg 1 ketika mjdi org tgh kpda pembelian kapal selam ape jdh ntah...tp aku x puas ati...aku 'STUDENT' bkn 'STUPID'...

  10. Anonymous says:

    knp semua xnk sokong pas?apa salah pas apa bagusnya BN?

  11. Anonymous says:

    BN tu freemason..senang cite

  12. Anonymous says:

    bengong org2 umno kat sini. down umno...

  13. Anonymous says:

    apa yang korang dpt sokong umno?apa yang umno perjuangkan sebenarnya?mentality sick!!

  14. Anonymous says:

    sape sokong umnongok bodoh.......

  15. Anonymous says:

    admin bodoh..!!! kau kutuk2 org dalam internet boleh la!! at least pak jabit tu berani bersuara.. x mcm kau!! jadi keldai umngok! pas nk buat hudud, terkencing umno takut!! sebab apa takut..? sbb umno pon kaki kencing, pembolot duit rakyat! nasib baik hudud x buat lg,klau x mmg kudung la tgn shahrizat dgn laki dia tu..! tgn khir toyo...! ada berani mau debat dgn gua..? M.A.I.B.M.N

  16. honeybee says:

    korg PKR PAS UMNO gaduh2 yg kaya DAP ,kwn2 cina aku kat selangor dpt tanah free eksyen dgn aku yg melayu ni,sedarlah sikit.. shah alam tu PAS YG PEGANG TP DA ADA KELAB MALAM APE CITE.. KECOH R KORANG..

  17. Anonymous says:

    jangan sedap2 kutuk org.. muhasabah diri tu..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.